Lady Albergínia i el Senyor Patata Produccions neix l’any 2018 de la trobada entre dos mons: el teatre i els contes, de la mà de l’Eva González, i la música i el so, de la mà d’en Dani Molina.
L’Eva arriba a aquest projecte després de més de 20 anys de trajectòria entre escenaris, rondalles, contes, biblioteques, escoles i públic familiar. En Dani hi suma la seva experiència com a músic i tècnic de so. Junts decideixen unir experiències i llenguatges per crear un nou projecte de teatre familiar. El primer pas és El viatge de l’elefanta Sara i, a partir d’aquí, comença el camí de la companyia.
Un camí que ve de lluny i que s’ha anat construint, sobretot, compartint històries amb els infants i les seves famílies.
Creem espectacles de teatre familiar on conviuen els contes, la música, les titelles, les cançons, el joc i una bona dosi d’imaginació. Entenem la cultura i l’educació com a parts d’un mateix univers i les arts escèniques com una manera de despertar la curiositat, la fantasia i les ganes de descobrir.
Durant tots aquests anys ens ha mogut un propòsit molt senzill: despertar la curiositat i la fascinació per les històries, la lectura, la imaginació, la fantasia i el teatre.
I si després d’una de les nostres funcions un sol infant surt amb ganes d’obrir un conte, d’inventar una història o de tornar a seure davant d’un escenari, per nosaltres, tot aquest camí ja haurà valgut la pena.
