Espectacle per a primera infància, de petit format.
El meu petit poble és un espectacle que convida els infants i les seves famílies a descobrir un poble ple de vida a través dels ulls d’un gat molt curiós.
Un matí, el gat s’adona que ha perdut el seu cascavell. Comença així una petita aventura que ens portarà a recórrer els carrers, les places i els racons del poble, on cada descoberta es transforma en una cançó, un joc o una sorpresa.
Amb peces de fusta que van construint el poble davant dels ulls dels infants, la música, la narració i la participació creen un espai càlid i proper, on la imaginació pren vida peça a peça.
L’espectacle es completa amb un espai de joc lliure, on els infants poden construir el seu propi petit poble amb els mateixos elements de fusta que han format part de la representació. Una estona per explorar, crear, compartir i allargar l’experiència a través del joc.
Dos formats per adaptar-se a cada espai:
Versió amb música en directe: Cristina Noguer i Gemma Baños comparteixen escena en una proposta on la música en directe acompanya cada moment del viatge, aportant encara més proximitat i emoció.
Versió amb música enregistrada: la mateixa proposta artística en un format més lleuger i adaptable.



