Immobile & Rebondi (Quiet & Rebot)

Compagnie Lamento

Informació

Edat recomanada: + 3 anys
Durada: 35 min.

Agenda

Diumenge, 22.11.26
10:00h
Sabadell
Teatre Principal de Sabadell
Diumenge, 22.11.26
12:00h
Sabadell
Teatre Principal de Sabadell

Recomana l’espectacle

Sinopsi de Immobile & Rebondi (Quiet & Rebot)

Atrapada en un univers gelat de blanc i negre, l’artista Immobile ha perdut la inspiració.

Als seus peus roda i rebota Rebondi, una creació insòlita nascuda de dibuixos fallits i impulsos abandonats. Colorista, juganer i inventiu, Rebondi la convida a endinsar-se en un món d’idees inacabades, formes canviants i infinites possibilitats de reinventar-se.

Immobile & Rebondi és un relat que combina circ i dansa, una oda als nostres desplaçaments, a les derives i al poder transformador de la imaginació.

Fitxa artística

Concepció: Betty Bone i Sylvère Lamotte / Coreografia: Sylvère Lamotte / Intèrprets: Sylvain Musso i Marylène Vallet / Escenografia: Betty Bone, Jean-Philippe Borgogno i Sylvère Lamotte / Vestuari: Estelle Boul / Disseny d’il·luminació: Jean-Philippe Borgogno, amb l’assistència de Ludovic Croissant / Composició musical: Denis Monjanel / Construcció d’escenografia: Yvan Fougeray, Jean-Philippe Borgogno, Ludovic Croissant i Emmanuel Laborde / Direcció de producció: Angélique Guillot

Coproduccions: Très Tôt Théâtre Quimper, La Rampe-La Ponatière Échirolles, Scène Nationale de Beauvais, Théâtre de Suresnes, Les Transversales Verdun, La Mouche St-Genis Laval, Utopistes Lyon i l’Heure Bleue St-Martin d’Hères.

Amb el suport de: Les Tréteaux de France i Houdremont La Courneuve.

Més informació