
Recomana l’espectacle
La Companyia Sgratta us presentem la nostra versió particular del conte El cargol i l’herba de poniol. On un cargol, que vol anar a veure el forat d’on surt el sol, coneixerà una colla d’animals que l’ajudaran a aconseguir-ho! Junts cantaran, estiraran i faran invents de tota mena per descobrir una de les meravelles més grans de la natura.
Una història insígnia de la nostra cultura popular, amb humor, solidaritat i… la calidesa d’una infusió d’herba de poniol.
Fitxa artística:
Autoria: Clara Gavaldà i Joan Cirera
Interpretació: Joan Cirera Pintó
Direcció: Clara Gavaldà Guiteras
Adaptació del conte: Joan Cirera Pintó
Disseny tècnic: Paula Crespo Albín
Música: David Moreno Sastre
Escenografia: Joan Pena i Elisabet Pané
Disseny de vestuari: Marta Pell
Durada: 45′
Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara les galetes (cookies) per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. El consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o els identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment pot afectar negativament certes característiques i funcions.