Santa Coloma de Gramenet 2023 Passatge d’Hivern | 27, 28, 29 i 30 de desembre | 2, 3, 4 de gener

Santa Coloma de Gramenet 2023 Passatge d’Hivern | 27, 28, 29 i 30 de desembre | 2, 3, 4 de gener

Santa Coloma de Gramenet 2023 Passatge d'Hivern | 27

Comparteix-ho

Aquestes festes de Nadal visita el Passatge d’Hivern! Un espai agradable i tranquil, per a tota la família, sense aglomeracions a Santa Coloma de Gramenet.

Dos espectacles

Un de titelles, de la reconeguda companyia Txo Titelles, i un espectacle de circ contemporani, ple de risc i sensibilitat, a càrrec de la companyia Pakipaya. Podeu completar la visita pujant al tren màgic de l’Avalot, on podreu cridar el vostre desig dins del tunel dels desitjos o podreu construir una joguina per aquests dies tan especials al taller de Les Colomes.

Set ocasions per anar-hi

Els dies 27, 28, 29 i 30 de desembre i 2, 3 i 4 de gener, des de les 17:00 fins les 20:30. Als Jardins de la Torre Balldovina, a Santa Coloma de Gramenet.

Informació pràctica

Dues estacions de metro molt properes: Santa Coloma a la L1 o Can Peixauet a la L9. En cotxe, oferta als pàrquings de la Plaça de la Vila i de la Rambla Sant Sebastià: 3 hores d’aparcament per només 1’04 €. Més informació i entrades en aquest enllaç.

Comentaris a la publicació

Deixa un comentari