Aquest cap de setmana que canviem de mes i la calor diu que ens donarà una mica de treva, hi haurà un bon nombre de famílies que comencin les vacances, però també n’hi haurà que les acaben. Sigui d’una manera o de l’altra, els espectacles familiars, de carrer o de sala, són magnífics tant per iniciar les vacances com per passar millor el tràngol de finalitzar-les. Els Hippos de Zum-Zum Teatre ballaran dissabte, reivindicant la seva pròpia identitat, als Jardins de Vicenç Pujol de Torelló. El mateix dissabte, en el marc de la Festa Major de Cervelló, El Replà porta al Parc de la Timba el seu Dia de festa major. Parlant de dies assenyalats i festes majors, precisament també inclosa dins el programa de la festa major de Tona, diumenge hi ha una funció de l’espectacle Sopa de Pedres, d’Engruna Teatre, i un altre espectacle de festa major és el Music Box de Fadunito, que diumenge serà a Puiggròs. Per tancar el cap de setmana us proposem Sol amb la Lluna, un espectacle de la Companyia Sgratta, que es veurà a la Torre de Fontaubella.
En un món on conviuen quotidianament els animals i les persones, ens acostem a uns hipopòtams que agafen el camí del mig. Són persones disfressades i mimetitzades en l’animal que porten a sobre o bé hipopòtams que es busquen dins els individus que hi posen el cos? Acompanyem aquests hipopòtams en un recorregut físic que podria ser una faula, una metàfora, la reflexió preliminar per a una tesi doctoral sobre la humanitat i l’animalitat o bé, senzillament, una proposta per a tots els públics de la qual podem formar part. Dissabte 31, a les 19h als Jardins de Vicenç Pujol de Torelló.
Els personatges de la nostra història estan a punt de celebrar la Festa Major del seu poble. El senyor Batlle, la senyora Lluïsa, l’Emili i en Quimet explicaran diverses històries que van succeir en el poble, fa molts i molts anys, en dies de Festa Major. Aquest espectacle és un recull de contes emmarcats dins d’un context de “Festa Major” amb la possibilitat d’incloure, al final de l’espectacle, el pregó de la Festa Major d’on es representa. Dissabte 31, a les 19:30h al Parc de la Timba de Cervelló.
Un espectacle que parla de totes aquelles persones que, fugint de la seva realitat més immediata, arriben a terres que no coneixen, amb llengües que no parlen i havent deixat casa seva a milers de quilòmetres. I parlant d’aquelles persones, veureu com, de fet, parlen de tots nosaltres i d’aquelles pedres que ens trobem a la vida i que cal convertir en oportunitats i aprenentatge. Aquest espectacle va guanyar el Premi Xarxa Alcover de la darrera edició de la Mostra Igualada. Diumenge 1, a les 12:30h a la Sala La Canal de Tona.
Un amant de la música arriba entre el públic amb les seves capses de música i en descobreix una de gegant a l’escenari, però que no funciona i es disposa a arreglar-la. Aquest és un espectacle per a tots els públics de clown, humor gestual i manipulació d’objectes que ens convida a jugar amb el món de la fantasia. Apte per a tots els públics i gratuït. Diumenge 1, a les 18h, a la Festa Major de Puiggròs.
Què pot passar si de sobte es troben el dia i la nit? El sol veu les coses clares com la llum del dia, però a la lluna ningú s’atreveix a enganyar-la… Així que junts, s’explicaran una pila d’històries! Totes elles divertides i alegres com el dia, però tendres i sinceres com la nit. Un noi despistat però amb molta empenta, uns pirates de terra endins, una princesa enredaire i una pila de bestieses i animalades! Tot plegat amb dos narradors molt especials. I el Sol i la Lluna girant al voltant d’un món, cada dia més curiós. Per a tots els públics. Diumenge 1, a les 20h al Sindicat de Torre de Fontaubella.
Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara les galetes (cookies) per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. El consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o els identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment pot afectar negativament certes característiques i funcions.
Funcional
Sempre actiu
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferències
L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
Estadístiques
L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.