Amb el cap de setmana a punt de solfa, fem una ullada a l’agenda per proposar-vos els nostres destacats:
Comencem el repàs fem una ullada a tres espectacles que acaben o afronten la recta final de la seva mini-temporada a la cartellera barcelonina. Es tracta de ‘Plors de cocodril’ de La Pera Llimonera al SAT! Teatre (fins aquest cap de setmana, amb funcions dissabte a les 17:30h i diumenge a les 12h i 17:30h, a partir de 6 anys); ‘No tinc por’ de Tanaka Teatre a la sala Porta 4 (diumenge a les 10:30h i 12h, de 2 a 8 anys); i ‘Diplo’ de L’Estenedor Teatre al Teatre Tantarantana (fins a finals de gener, dissabtes a les 18h i diumenges a les 12h, a partir de 5 anys).
A més del cicle Joc al Ninot de Lleida per on passaran diferents titelles tots els diumenges al matí fins a finals de febrer, hi ha un munt d’espectacles repartits pel territori:
Xip Xap Teatre convida a combatre el fred amb la festa ‘Que peti la plaça!’ que, per a l’ocasió, se celebrarà en un espai cobert. Animació, gresca, música i ball per a petits (a partir de 2 anys) i grans. Serà dissabte al migdia al Pavelló de La Pobla de Mafumet.
La companyia murciana Periferia Teatro, una habitual de l’escena familiar del país, presentarà ‘Vola Ploma’ (en català) dissabte, a les 17:30h, a l’Auditori de la Fundació Caixa de Manresa. Un espectacle de mans, dits i titelles sobre el somni d’un ocell.
Diumenge arriba el circ de la Cia. El Negro y el Flaco a Santa Coloma de Gramenet amb ‘Charabia’. La transformació dels objectes i el llenguatge amb diversió i creativitat. A les 12h al Teatre Sagarra.
També a les 12h –l’hora d’or del teatre familiar a casa nostra– podrem escollir entre quatre espectacles més del tot recomanables: ‘En Patufet’ del Centre de Titelles de Lleida, que visitarà el Lluïsos Teatre de Barcelona i s’adreça a menuts a partir de 2 anys (en farà una segona funció a les 18h); ‘La lluna d’en Joan’ de Teatre Nu, que il·luminarà el Teatre Núria Espert de Sant Andreu de la Barca i està pensat per a infants a partir de 3 anys; ‘La rateta que escombrava l’escaleta’ de Festuc Teatre, que anirà a l’Auditori Municipal de Montcada i Reixac per explicar la seva història als nens i nenes a partir de 2 anys; i ‘Tripula’ de Farrés Brothers i cia., que proposa un viatge en un globus estàtic a tots els passatgers que s’apropin a Can Gassol de Mataró.
Diumenge a les 18h de la tarda –une altre prime-time– tindrem l’oportunitat de gaudir dels següents espectacles destacats: ‘En Jan Totlifan’ de L’Estaquirot Teatre al Teatre Municipal d’Artesa de Lleida, a partir de 2 anys; ‘La Blancaneus’ de Campi Qui Pugui al Teatre Zorrilla de Badalona, de 2 a 10 anys; i ‘Tut-turutut la princesa’ de La Bleda al Teatre de l’Ateneu de Tàrrega, de 3 a 8 anys.
En voleu més? Consulteu l’agenda d’EscenaFamiliar, hi trobareu tots els espectacles de Catalunya!