Últims espetecs, tothom a l’acció!

Últims espetecs, tothom a l’acció!

Últims espetecs

Comparteix-ho

Si fa un parell de setmanes estàvem d’esprint estiuenc i la passada de traca… des d’avui i fins diumenge viurem els últims espetecs d’un estiu que, ara sí que sí, ja s’ha acabat. I com que hem d’aprofitar el temps al màxim, deixem-nos de preàmbuls. A l’acció!

Repassem tot el que tenim en marxa! D’una banda, la 34a Setmana del Llibre en Català, fins diumenge, a l’avinguda de la Catedral de Barcelona, amb espectacles familiars, conta-contes, animació, tallers, etc.

D’una altra, el 8è Festival de Circ de Terrassa, que finalitzarà aquest dijous amb tallers de circ i els últims espectacles de la programació: ‘Ni Cap ni Peus’ de Circ Vermut‘Violeta’ de Col·lectiu La Persiana + Venancio y los Jóvenes de Antaño.

A més a més, avui arrenca un dels plats forts del setembre: FiraTàrrega. Fira de teatre al carrer. La 36a edició de la popular portarà fins diumenge a la capital de l’Urgell un total de 49 propostes per a tots els públics. El públic familiar té un itinerari recomanat, el de Pilarín Bayés i Mrs. Doubtfire, que aixopluga 11 espectacles. S’hi poden trobar, entre d’altres, ‘Loo’ de Ponten Pie i ‘Náufragos’ de La Industrial Teatrera. En aquest recorregut no s’hi inclouen, però, altres produccions que s’adrecen igualment a tothom i que recomanem especialment com ‘Amigoo’ de Mumusic Circus, ‘CorroC’ d’Escarlata Circus, ‘Libèl·lula’ de Cia. Toti Toronell, ‘Garbuix, 20è Circ d’hivern’ d’Ateneu Popular 9 Barris & Vavel Circus, ‘Menar’ de Joan Català & Roser Tutusaus, ‘Molar’ de Quim Bigas, ‘Mulïer’ de Cia. Maduixa, ‘Silencis’ de Claire Ducreux i ‘The Special Rocket’de Cia. Peus de Porc.

Pel que a muntatges fora de fires i festivals destaquen tres espectacles més de la cartellera:

Dijous, Farrés Brothers i Cia. portaranTripula al Teatre Principal d’Olot. En faran dos passis: a les 18h i a les 19:30h. Tots aquells qui vulgueu  descobrir una nova manera de viatjar no perdeu l’oportunitat de pujar al Globus Estàtic, una evolució del globus aerostàtic dels germans Montgolfier.

Divendres i dissabte a les 18h, i diumenge a les 17h, Eugeni Navarro representaràRutines a La Puntual. L’espectacle de titelles s’inspira en la tradició popular europea que durant segles s´ha representat en carrers, places, parcs i petits teatres per a tots els públics. El protagonista és en Malic, l’aventurer, que en aquesta ocasió s’enfronta a la rebel·lió de personatges i elements escènics.

Finalment, diumenge, a les 18:30h, la Companyia d’espectacles El Pot Petit faràRiallades a la Plaça de l’Oli d’Olesa de Montserrat. Les rialles són l’excusa per iniciar aquesta aventura amb en Pau i la Jana (els personatges del Pot Petit ) i la banda de músics més deliciosa de totes: la Melmelada Band. El públic coneixerà els diferents tipus de riure que hi ha i ballarà cançons i danses d’estils i ritmes molt diferents.

Comentaris a la publicació

Deixa un comentari