Encetem l’agost amb múltiples propostes per continuar gaudint d’un estiu escènic per a petits i grans. Les companyies de teatre familiar no abaixen la persiana per vacances, ben al contrari, com la resta de l’any s’enfilen a la furgoneta i fan els quilòmetres que faci falta per arribar a tots els pobles i ciutats possibles. Fins a les viles més petites, fins als racons més llunyans!
Per aquest cap de setmana i principi de la setmana que ve et recomanem el Festival Biberó Rock, que tindrà lloc de dilluns a divendres a la Casa de Colònies Can Joval (Clariana de Cardener, Solsonès), i els quatre següents espectacles. Recorda que en trobaràs molts d’altres a la nostra agenda. Consulta-la!
Dissabte, a les 11:15h, ‘La cigala i la formiga’ de Xip Xap Teatre serà a la Plaça Verdaguer de Sant Just Desvern. Un muntatge idoni per a nens i nenes de 2 i 3 anys que vulguin viatjar per totes les estacions de l’any a través de la música, els titelles i una magnífica història.
També dissabte, a les 18h, Teatre Nu convidarà tots els públics a viure els ‘Somnis d’Alícia’ a la Plaça Nova d’Argentona. Hi veuràs una Alícia gegant (quan estira el cap, ben bé de 5 metres!), el conill blanc que té pressa i bota enèrgicament rellotge en mà… tot plegat amb la guia dels manipuladors de somnis, uns personatges molts especials.
Diumenge, a les 18h, no et perdis ‘Mikhail i les tres preguntes’ de Cia. Bufanúvols. Actuaran a la Plaça del Santuari del Miracle per presentar la curiosa història d’un sabater que coneix en Mikhail i d’aquí en neix una bonica i profunda amistat.
I per la setmana que ve destaquem ‘Una carretada de contes’ de La guilla teatre. Serà dimecres, a les 19:30h, a la Plaça de Ca n’Anglada de Terrassa. S’adreça a infants a partir de 3 anys i, com feien els antics trobadors, desplegarà la màgia de la narració oral amb tot un carro carregat d’històries.