Entre orxates, platges i ventiladors, el juliol avança a bressol de l’estiu i els festivals es prenen el relleu a la cartellera. Aquest cap de setmana pots assistir al Festival Internacional de Teatre Còmic Ple de Riure que tindrà lloc, fins dissabte, al Masnou. Avui dijous a les 22h es farà la gala especial Ple de Pallassos per celebrar la vintena edició del certamen. Hi seran vells amics de la cita com Toni Albà, Tortell Poltrona, Marcel Gros, Pep Callau i Claret Clown, que recordaran el seu pas pel festival. Una ocasió única per veure’ls alhora!
Demà divendres, i fins diumenge, comença a Esterri d’Àneu la 9a edició de l’Esbaiola’t, el festival d’arts escèniques per a tots els públics coorganitzat per la Companyia de Comediants La Baldufa i l’Ajuntament d’aquest municipi.
Divendres i dissabte a Sant Pere de Riudebitlles també estaran de festival amb motiu de la 5a Mostra de Teatre de carrer Mitjó amb la companyia Los Galindos (premi nacional de Cultura 2016) com a cap de cartell.
Pel que fa als festivals en curs, Deltebre continua fins diumenge la 12a edició del Festival Deltebre Dansa amb una completa i gratuïta programació d’espectacles de dansa i circ contemporanis; Barcelona amb el MiniGrec on, aquest cap de setmana, es podran veure ‘Ubuntu’ d’Olveira/Salcedo a la Sala Fènix i ‘Maravilla en el país de las miserias’ d’Atikus Teatro al Teatre Romea; per la seva banda, Olot clourà el proper 27 de juliol el cicle de circ dels dimecres amb ‘Fenòmens’ de Colectivo Tierra premiat com el millor espectacle de circ FETEN 2016.
A més a més de tota aquesta oferta, et destaquem també:
‘El Tresor del Pirata’ de Marionetes Nòmades a La Puntual, ‘Clown Lost’ de KaTRaSKa Cia. a Corbera de Llobregat, ‘Open door’ de Pera Hosta a Parets del Vallès, ‘El petit circ’ de Fadunito a Lleida, ‘Contes de la Mediterrània’ de L’Estenedor Teatre a Les Cases d’Alcanar i ‘Uh, quin cangueli!’ de Xip Xap Teatre a Llavorsí.
Com sempre, et convidem a consultar la totalitat de la programació escènica infantil i juvenil del país a la nostra agenda. Navega per l’EscenaFamiliar!