Tot esperant en Will

Tot esperant en Will

EGOS petits

Informació

Edat recomanada: A partir de 5 anys
Tot esperant en Will

Recomana l’espectacle

Sinopsi de Tot esperant en Will

Un musical shakesperià per als menuts que fa un retrat humorístic de la condició humana.

Tres clowns –la Pústula, en Gresca i la Mortadefam–, s’han reunit de nit en un indret solitari per assajar una tragèdia escrita per en Will, el quart membre de la companyia, que encara no ha arribat. Mentre esperen el seu amic, els tres personatges reflexionen sobre els temes més profunds de l’existència fent un retrat de la condició humana, mitjançant la música, el sentit de l’humor i el teatre dins el teatre. No hi faltaran algunes ballarugues perquè quedi clar que, al capdavall… la vida és una meravellosa comèdia! Fitxa artística:

Text i lletres de les cançons: Toni Sans i Rubèn Montañá (a partir de les obres de William Shakespeare)

Música: G.Verdi, W.A.Mozart, P. Attaignant, C.O.Nicolai, Ch.Gounod, O. di Lasso i A.Thomas

Direcció escènica i coreografia: Toni Sans

Direcció musical i arranjaments: Albert Mora

Intèrprets: Anna Alborch (Pústula), Rubèn Montañá (Gresca), Maria Santallusia / Llum Pérez  (Mortadefam)

Disseny d’il·luminació i producció tècnica: Albert Pastor

Tècnic de llums i so: Oriol Pino, Albert Pastor, Martí Guerrero

Espai sonor i enregistrament musical: Albert Mora

Escenografia i atrezzo: EGOS petits i Xavi Erra

Caracterització: EGOS petits

Vestuari: Maria Santallusia

Sastreria: Carol Blesa

​Disseny gràfic: Rubèn Montañá

Fotografia: Laula Guerrero

​Video: Marc Costa Films

Producció: EGOS PRODUCCIONS

Col·laboració:  Ateneu El Poblet i Teatre del Sol

​Agraiments: Tina Sans, Ana Iglesias, Pere Villaró, Ramón Ribalta, María Hinojosa, Joan Rigat,

Gemma Amorós, Marta Rosell, José Pedro Garcia, Daniel Escobar i Josep Maria Sans

 

 

 

 

Més informació

Crítiques sobre l'espectacle

Tot esperant en Will, d’Egos Petits

D’entrada cal celebrar el retorn d’Egos Teatre. La frescor dels seus musicals van ser molt celebrats fa una dècada. Rudiggore o la nissaga maleïda va obrir el camí a una corrua d’espectacles que els durien als teatres públics molt més ràpid que La Calòrica (que, han necessitat quasi una dècada: fins l’any passat, no havien actuat mai ni al Lliure ni al TNC). Ara, recuperen la signatura d’Egos petits (ja havien fet En Joan sense por) amb un treball molt més lliure. Tot esperant en Will és l’oportunitat per espigolar fragments de peces de Shakespeare i alguns personages, degudament alterats. La frescor continua tensa com el primer dia. L’habilitat de fer uns personatges entre bufons i clowns excèntrics (va canviant el rol, per a diferenciar personatges esperant en els llimbs que Shakespeare els posi en una de les seva comèdies dels que ja representen alguns fragment com si fos un casting. Hi surt, per exemple, l’embolic de les mitges grogues de Nit de reisO una relectura tant insòlita com còmica de Romeo i Julieta. O una versió molt lliure de Puck i El somni d’una nit d’estiu. L’aire, despullat i amb contínua recepció de la reacció del públic respira als muntatges de Parking Shakespeare (Nit de reisMolt soroll per resLes alegres casades de WindsorTot va bé si acaba béL’amansi(pa)ment de la fúries, per citar-ne un grapat). En aquest cas, la música és gravada mentre que els de Parking tiren a cappella o amb petits instruments que toquen els mateixos intèrprets.

Autor: Jordi Bordes

Data: 31/05/2021

Llegiu la crítica sencera a Recomana.cat