Crítiques

17 / 03 / 17

El carreró de les bruixes, de Pocacosa Teatre

"El treball de les actrius té esperot i és  constant. Saben connectar amb el públic i fer-los còmplices. Jugar amb la pausa i amb l'equívoc. Estirar l'esperpent per sorpendre (com el gat que miola dalt de la teulada) o la gallina que surt malparada." Autor:...

17 / 03 / 17

La nena dels pardals, de Teatre al detall

"Amb gran subtilesa, unes cançons molt boniques, personatges memorables, sentit de l’humor i algunes picades d’ullet als adults, La nena dels pardals és un d’aquells espectacles realment familiars, pensat amb diferents capes i nivells de lectura perquè...

17 / 02 / 17

Vuela pluma, de Periferia Teatro

"És una de les companyies de referència i que millor ha treballat el teatre de titelles per a nens i nenes. Els seus espectacles mantenen una perfecta harmonia entre els titelles, la posta en escena, els guions, ben concebuts i amb missatge clar i entenedor i...

10 / 02 / 17

Pipa, el titella meravella, de Néstor Navarro

"L’obra parteix d’uns primers quinze o vint minuts sense paraules en els que tot es basa en gags de moviment i de sorpresa, cosa molt difícil d’aconseguir i sense obligar-se a estirar més el braç que la màniga, és a dir, sense forçar heroïcitats...

25 / 01 / 17

Plors de cocodril, de La Pera Llimonera

"Clown en estat pur, clown teatral, sense paraules, només amb gestos, moviment i accions quotidianes —molt ben interpretades per l'actor Pere Romagosa— que capgiren l'ordre establert. Unes claus que s'aprenen i s'entenen de seguida i que, com passa en el clown per...

  • Pin It on Pinterest