Rubí estrena el festival ‘Teatre sense Teatre’

Rubí estrena el festival ‘Teatre sense Teatre’

Rubí estrena el festival ‘Teatre sense Teatre’

Comparteix-ho

Teatre sense Teatre. Amb aquest nom tan suggerent, Rubí dóna a llum aquest cap de setmana un nou festival d’arts escèniques que té la peculiaritat de no representar-se en teatres, sinó al carrer o en equipaments municipals que, per unes hores, es reconvertiran en espais escènics. La Biblioteca Municipal Mestre Martí Tauler, El Celler, el gimnàs de l’escola La Schola, les places del Doctor Guardiet, Salvador Allende i Catalunya, el pati del Carrer Unió i l’illa de vianants són els indrets escollits en la primera edició d’aquesta iniciativa que proposa a la ciutadania una manera diferent de viure el teatre.

‘Carvalho contra Vázquez Montalbán’ de Joan Berlanga donarà el tret de sortida de festival divendres a la nit.

Dissabte, hi haurà cercaviles i accions escèniques amb la col·laboració de les companyies de teatre de Rubí entre les quals desfilaran ‘El megáfono’ d’Escena 13 i ‘Les pompiers’ de la Cia. La Tal (es faran tant dissabte com diumenge en passis de matí i tarda). Més tard s’oferirà ‘Xarivari blues’ de Circo Los‘Nàufrags’ de La Industrial teatrera i ‘El sommelier’ de Toni Orensanz i Fermí Fernández.

Diumenge serà el torn de ‘Momo’ de Companyia de teatre Anna Roca, ‘El canvi climàtic, tic tac, tic’ de Jeep Gasulla, ‘Walkman’ de Ganso&Cia, ‘Scratch’ dels belgues Cia. Acrobarouf i ‘Tabernáculo’ de Caspar.

Tret ‘Carvalho contra Vázquez Montalbán’ i ‘El sommelier’, tots els espectacles són per a públic familiar.

El Teatre sense Teatre l’organitza l’Ajuntament de Rubí amb la companyia rubinenca La Tal en la coordinació de les propostes de carrer. També compta amb el suport de la Generalitat i la Diputació de Barcelona, així com amb la col·laboració de diversos grups de teatre amateur del municipi.

Comentaris a la publicació

Deixa un comentari