L’oferta de carrer i familiar també es dóna cita a Escena Poblenou

L’oferta de carrer i familiar també es dóna cita a Escena Poblenou

L’oferta de carrer i familiar també es dóna cita a Escena Poblenou

Comparteix-ho

El Festival de Creació Contemporània Escena Poblenou arriba, aquest dijous, a la 15a edició. Fins diumenge 23 d’octubre sacsejarà el barri del Poblenou de Barcelona amb una programació arriscada i innovadora integrada per 22 espectacles de diferents disciplines de les arts escèniques com el teatre, la performance, el ball, el circ, el teatre d’objectes, el teatre d’ombres o la música, així com tot un programa d’activitats i propostes participatives. El cartell compta enguany amb una forta presència d’espectacles de carrer i, també, adreçats a tots els públics.

Així, en el marc de la seva oferta artística, s’hi podran veure diverses propostes familiars, entre les quals l’espectacle infantil, recomanat de 3 a 8 anys, Desperta bruixeta de la companyia Clownx Teatre amb Mònica Garcia Gené (La Tafanera) interpretant el paper de la protagonista d’aquesta història plena de màgia, diversió i creativitat que parla de com aconseguir els somnis; l’espectacle de circ d’autor Amigoo’ de la reconeguda companyia Mumusic Circus, un espectacle íntim i subtil entre un home i una dona que fa esclatar moments de deliri i bogeria entre balls i acrobàcies; l’espectacle performàtic participatiu ’El diván de la peluquera’ de la companyia Sienta la Cabeza que comptarà amb la implicació de diferents perruquers del Poblenou; Handle with care’ de Diana Gadish, un espectacle de carrer on l’artista es mou entre la visibilitat i la invisibilitat; el colorista espectacle de carrer ’Argonautes’, interpretat per artistes d’El Generador format per professionals de trajectòria internacional vinculats a la cultura hip hop, en el qual fusionaran teatre amb beatbox, música, breakdance, popping, grafit i dansa contemporània i Carena’ de la cia. Corcoles, un procés de creació de l’artista Mariona Moya al voltant d’una recerca personal sobre la figura del funàmbul.

El festival també acollirà la instal·lació ’Automatics’ de Red Button, formada per diorames en moviment que semblen petites pantalles de televisió, cadascuna de les quals mostra una escena poètica o divertida que s’activa pitjant un botó.

Consulta dia a dia la programació del festival: dijous 20, divendres 21, dissabte 22 i diumenge 23 d’octubre.

Comentaris a la publicació

Deixa un comentari