La tardor arriba forta: Mediterrània, FesticAM, Firobi, Animació Oriol Canals, LaSala…

La tardor arriba forta: Mediterrània, FesticAM, Firobi, Animació Oriol Canals, LaSala…

La tardor arriba forta: Mediterrània

Comparteix-ho

Ja cal que tingueu energia, que la tardor arriba forta! Aquest cap de setmana teniu de tot: fires com la 19a Fira Mediterrània de Manresa amb un munt de propostes de tots els gèneres i per a tots els públics; festivals com el FesticAM d’Amposta amb circ, teatre, dansa-teatre, espectacles itinerants i jocs a l’aire lliure i el Festival de titelles Firobi a Vilassar de Mar; festes majors com la de les Corts de Barcelona, que estrena un festival d’animació en memòria d’Oriol Canals… fins i tot podeu anar a una festa d’aniversari, que diumenge LaSala de Sabadell celebra 10 anys d’espectacles! Una gran enhorabona pel teatre familiar.

A més a més, dins el ventall de festivals, recordeu que ja està en marxa el Festival Temporada Alta. Girona-Salt. El pallasso Marcel Gros hi actuarà aquest diumenge, a les 17h, amb ‘La Gran A…ventura’. L’espectacle recorrerà 30 anys de màgia, clown i riures al Centre Cívic i Cultural La Sitja de Fornells de la Selva i s’adreça a espectadors a partir de 5 anys.

I, com sempre, els telons pujaran i baixaran arreu del país! Fem-hi una ullada:

Dijous a les 18h L’Estenedor Teatre servirà al públic de la Biblioteca Bon Pastor de Barcelona la seva deliciosa Escudella de poemes, un recull de poemes de Miquel Desclot representats amb titelles. S’adreça a partir de 4 anys.

Dissabte a les 12:30h Campi Qui Pugui instal·larà la seva original font Manneken’s Piss a la Plaça del Círcol de Vilassar de Mar. S’inspira en el nen pixaner de Brussel·les i sorprendrà els curiosos que vulguin divertir-se amb aquesta singular instal·lació artística còmica i multidisciplinària.

També dissabte, a les 22:30h, Teatre Nu proposa l’espectacle musical i de titelles per al públic jove (i adult) Mrs. Brownie. Serà a Can Bisa – Sala Roser Carrau de Vilassar de Mar i encisarà a tothom amb la música negra americana interpretada en directe per tota una diva.

L’endemà, diumenge, Teatre Nu pujarà de nou a l’escenari amb un muntatge completament diferent: Torna Robin Hood. Serà a les 12h a Can Massallera Teatre de Sant Boi de Llobregat i mostrarà als més petits (a partir de 3 anys) qui són els veritables herois.

També actuarà diumenge al migdia la Cia. Roberto G. Alonso amb l’espectacle de dansa Zaquizamí que farà ballar com per art de màgia tot tipus d’andròmines al Casal Francesc Macià de Centelles. Recomanat especialment per a infants de 4 a 9 anys.

Els nens i nenes a partir de 2 anys trobaran en El molinet màgic d’Engruna Teatre una ocasió perfecta per anar al teatre. Serà diumenge a Can Bisa – Sala Roser Carrau de Vilassar de Mar a partir de les 17h.

Diumenge a les 18h, El Cau de l’Unicorn il·luminarà el seu teatre negre amb la fabulosa història d’AKÄSHIA, el viatge de la llum. S’adreça a espectadors de 5 a 9 anys i es podrà veure al Teatre L’Amistat de Mollerussa.

Acabem els destacats recomanant Vuelos d’Aracaladanza. Qui vulgui gaudir d’autòmats, videoprojeccions, plans i dissenys dels objectes més diversos i sorprenents… aquest diumenge a les 18h té una cita al Teatre Auditori de Granollers. A partir de 5 anys.

I si en voleu més, només cal que consulteu l’agenda d’EscenaFamiliar. No us l’acabareu pas!

Comentaris a la publicació

Deixa un comentari