I, com sempre, dijous és dia d’espectacles destacats per preparar bé el cap de setmana. Avui et proposem 7 produccions que considerem “perletes”, ja que són bones bones! Aquí va:
‘El circ dels núvols’ de De Puntetes inicia les funcions a la Fundació Miró, on hi actuarà els caps de setmana de les tres properes setmanes.
‘Els tres óssos’ de L’Estaquirot Teatre també s’instal·laran tres caps de setmana en un teatre barceloní, serà al SAT! Sant Andreu Teatre.
I arreu del territori? Diumenge al migdia, La companyia del príncep Totilau portarà ‘El llop ferotge’ al Teatre de Bescanó, exactament a la mateixa hora en què la Cia. MiniMuMusic representarà ‘Petits prínceps’ al Casal Nova Aliança de Mataró.
Ja a la tarda, Múcab Dans sorprendrà el públic amb la màgia visual de ‘Bombolles de paper’ a la Sala La Cate de Figueres, també al mateix moment en què Teatre Mòbil serà al Teatre Municipal d’Artesa de Lleida amb ‘Tot plegat’ i Teatre Nu actuarà al Centre Cultural de Malgrat de Mar amb ‘Torna Robin Hood’.
Moltes coincidències temporals, però tots tranquils! Aquestes companyies giren moltíssim i si no les veus avui, les veuràs demà! Això sí, agafa l’agenda i organiza’t… Ens veiem al teatre!