Escena Familiar desitgem que visquis unes festes espectaculars i, per això, et recomanem alguns dels millors muntatges de l’agenda escènica de Catalunya. Comença a desembolicar-los:
Per segon any consecutiu, Barcelona omple la cèntrica Plaça de Catalunya d’espectacles i activitats per celebrar el Nadal. L’Hola, Nadal s’allargarà fins al 4 de gener i entre l’àmplia oferta destaca especialment ‘La Ballarina’, una producció de la companyia Antigua i Barbuda que encisarà petits i grans amb una ballarina de grans dimensions que ballarà un cop s’obri la capsa de música en què reposa.
La Cia. Pentina el gat passejarà pel centre de Sabadell amb l’espectacle d’animació musical ‘La Harpo’s surt al carrer’. En faran diversos passis: divendres a les 11h i a les 17h, i dissabte a les 17h. La diversió està assegurada.
I més festa de la mà de Xip Xap Teatre, que té tanta energia que la portarà de l’Alt Empordà a l’Anoia. Divendres a les 17h farà ‘Que peti la plaça!’ al Pavelló Poliesportiu Municipal de Roses i, dimecres 28 a les 19h, coincidint amb l’arribada del Patge Faruk, l’emissari dels Reis Mags d’Orient, tornarà a oferir ‘Que peti la plaça!’ al Pavelló Poliesportiu Les Comes d’Igualada. A partir de 2 anys.
Tanaka Teatre també celebrarà el Nadal damunt de l’escenari. Dissabte a les 11h representarà ‘Contes de Nadal de les germanes Baldufa’ al Centre Recreatiu de Santa Maria d’Oló. Un espectacle amb contes màgics d’arreu del món adreçat a infants entre 4 i 12 anys.
Al teatre més petit de Barcelona, La Puntual, estan de festival: el 12è Festival de Putxinel·lis d’Hivern. A partir de dimarts a les 12h i fins l’últim dia de l’any, la Cia. Pea Green Boat presentarà ‘Gnoma’, la història de la convivència entre una gnoma i la seva amiga ocell a la casa que han construït juntes. A partir de 3 anys.
Heu pensat mai què passaria si poguéssiu parlar amb les figuretes del pessebre? Xip Xap Teatre s’ho ha imaginat i li ha donat forma al bonic espectacle per a nens i nenes de 2 a 6 anys ‘Un altra carta als Reis’. Del dimarts 27 al divendres 30 faran una minitemporada als Lluïsos Teatre amb representacions diàries a les 12h i les 18h.
Fa ben poc que s’ha estrenat i ja corre pel país. ‘Monsieur Croche’ de La companyia del príncep Totilau / El ballet imperial de la reina Rosamunda serà divendres 28 a les 12h i a les 18h al Caixafòrum de Lleida. Un espectacle d’actors, titelles, màscares i música de piano de Claude Debussy interpretada en directe per a menuts espectadors a partir de 3 anys.
I cloem els destacats amb el Circ de Nadal de Mataró i la proposta ‘Encara no ho sé, Lola’ dels entranyables Los Galindos. Dimecres a les 18h inicien les funcions a la seva iurta instal·lada al pati de la residència Sant Josep de la capital del Maresme. Circ genuí, poètic i divertit amb acrobàcies, hula-hoop, perxa xinesa, trapezi i pallassos. Recorda que des d’El Club Escena Familiar sortegem 2 packs familiars (de 4 entrades cadascun) per la funció de divendres 30 a les 18h. Aquí t’expliquem com participar-hi. Sort!
I molt bones festes!