Aquest cap de setmana Calafell s’omplirà de festa amb la segona edició del Calafell Family Weekend, tres dies d’intensa activitat amb tallers, conferències, jocs, gimcanes familiars al Castell de la Santa Creu i la Ciutadella Ibèrica, jocs gegants, espectacles musicals infantils, inflables, atraccions de fusta, minidisco, etc.
Entre els espectacles familiars destaquen dissabte, a les 7 de la tarda, ‘Disco Pinky’ de Campi Qui Pugui que farà moure l’esquelet a tots els assistents seguint el ritme de la festa. Diumenge, a les 12h, KaTRaSKa Cia. presentarà el visual, divertit i enginyós ‘MicroGloPhone’ on les sorpreses, la imaginació i a música són les protagonistes. A les 13h, Fadunito deixarà a tothom amb la boca oberta en veure ‘La gran família’, una mare i els seus fills de grans dimensions que faran un tomb pel poble. Totes les funcions tindran lloc al Port Segur.
A més a més, dissabte a les 18h, els SP3, el grup musical del Club Super3 actuaran a la Plaça dels Països Catalans amb ‘Somnis’, la seva última producció.
La festa està assegurada! Consulta tota la Programació Calafell Family Weekend.