Disset Teatre va néixer l’any 2008, fruit de la unió de Carme Serna, Mariaje López, Juanma Palacios (actors) i Pep Pérez (tècnic). Tots els actors som deixebles d’Alfred Casas i hem begut del seu món amb l’espectacle L’abric, guanyador del Premi al Millor Espectacle a la XVI edició de la Fira de Titelles de Lleida. El nostres espectacles es mouen dintre del teatre gestual i visual, i es dirigeixen a tots els públics. El gest, la dansa, les màscares i els titelles són els ingredients que, juntament amb un to còmic i poètic, ens ajuden a transmetre les històries que portem al cap
La nostra primera obra és El Vol de Calàndria, guanyadora del Premi al Millor Projecte de Teatre Visual de l’Institut de Teatre 2008. Vam comptar amb l’assessorament artístic d’Alfred Casas i hem anat amb ella al Festival de la Marionnette Charleville-Mezières l’any 2012, a més d’altres festivals a nivel europeu.
Al novembre de 2009 vam estrenar La Gola del Llop, de Juanma Palacios. L’obra va guanyar el Premi Boira de Dramatúrgia 2009. En Francesc Gil hi va col•laborar com a actor i, en Joan Cusó, com a director.
El nostre darrer espectacle es Les fades de La Bella Dorment Estrenat al teatre de Vilafranca de Bonany el 10 d’octubre del 2010. Dirigit a públic familiar i Premiat amb el millor espectacle de Titelles i Objectes FETEN 2011. També ha rebut el Premi al Millor espectacle del Festival de titelles de la Vall d’Albaida 2011 i el Premi al Millor Espectacle Familiar d’Escènica 2011.
