9 recomanacions per aquest cap de setmana!

9 recomanacions per aquest cap de setmana!

9 recomanacions per aquest cap de setmana!

Comparteix-ho

Vols anar al teatre aquest cap de setmana i no saps quin espectacle triar? Amb aquests destacats t’ajudem en la selecció, però no deixis de remenar l’agenda d’EscenaFamiliar per trobar aquell gènere, aquell argument, aquella companyia, aquella sala… que més t’agraden!

Comencem amb una proposta per acabar rebé la setmana laboral. Aquest divendres al vespre, Teatre Nu et carregarà les piles amb la marxa inherent de ‘Mrs. Brownie’, la diva de la música negra americana que interpreta l’actriu, cantant i manipuladora de titelles Laura Guiteras acompanyada en directe al piano! Serà al Teatre Municipal La Catòlica de Sant Hipòlit de Voltregà i s’adreça a un públic a partir de 12 anys.

Dissabte Teatre al detall i La Tresca i la Verdesca reestrenen ‘L’Endrapasomnis’ al SAT! Hi seran tot aquest cap de setmana i el vinent, ben bé un any després que el presentessin per primera vegada. Endinsa’t amb ells al País de la Bona Son!

I continua el cicle de titelles Joc al Ninot de Lleida! Aquest diumenge els Titiriteros de Binéfar explicaran ‘La faula de la guineu’ al CaixaForum Lleida en dues funcions matinals. Gaudeix en primera persona d’aquesta companyia reconeguda amb el Premi Nacional de Teatre Infantil atorgat pel Ministerio de Cultura.

Diumenge al migdia la Cia. Petit Bonhom portarà els titelles de ‘7 ratolins’ a la Sala La Planeta de Girona. Un conte ben bonic narrat al so de la guitarra!

Ja a la tarda les Engruna Teatre representaran ‘Codi Postal 00’ a l’Ateneu Vilassanès de Vilassar de Mar disposades a convidar els nens i nenes a partir de 3 anys a una oficina molt especial on arriben cartes i paquets de tots els racons del món. I els infants d’aquesta edat que siguin a Castellbisbal i vagin al Centre Cultural Els Costals tindran l’ocasió de viure les aventures del gran heroi dels pobres de la mà de Teatre Nu i el seu ‘Torna Robin Hood’. Per la seva banda, Campi Qui Pugui escenificarà la ‘Blancaneus’ al Teatre de l’Ateneu de Tàrrega, un espectacle recomanat per a públic d’entre 2 i 10 anys.

I cloem els destacats amb dues grans estrenes al centre de Catalunya! Una al Teatre Kursaal de Manresa i signada per Marcel Gros: ‘Universari’, l’espectacle amb què l’estimat pallasso manresà celebra els 25 anys de trajectòria en solitari. I l’altra al Teatre Municipal l’Ateneu d’Igualada amb El cau de l’Unicorn: ‘Akäshia. El viatge de la llum’, un muntatge musical de titelles i llum negra.

Vinga, omplim els teatres!

Comentaris a la publicació

Deixa un comentari