Samfaina de Colors i Marduix Teatre protagonitzen Litterarum Petits

Samfaina de Colors i Marduix Teatre protagonitzen Litterarum Petits

Samfaina de Colors i Marduix Teatre protagonitzen Litterarum Petits

Comparteix-ho

Amb la voluntat d’apropar la literatura en llengua catalana a un públic infantil i juvenil, fa tres anys, la fira d’espectacles literaris de Móra d’Ebre Litterarum (que aquest cap de setmana celebra la 8a edició) va començar a impulsar Litterarum Petits.

Aquesta branca infantil de la fira vol donar a conèixer obres de teatre, música, contacontes i activitats de foment de la lectura als més petits de la casa i a les famílies. L’objectiu final és fer gaudir de la literatura catalana i les arts en viu a nens i nenes de 0 a 12 anys.

Dins l’edició d’enguany de Litterarum Petits s’han programat dos espectacles gratuïts: De bracet’ de Samfaina de Colors i Pel camí de la paraula’ de Marduix Teatre.

Litterarum Petits tindrà, tots tres dies de fira, una zona especial anomenada ludoteca literària, on diversos monitors faran gaudir els més petits amb activitats al voltant de la literatura especialment pensades per a ells.

La fira Litterarum està especialitzada en espectacles creats partint de qualsevol disciplina artística que tinguin la literatura escrita originàriament en llengua catalana com a eix central. Aquesta especialització és allò que la fa única en el conjunt dels Països Catalans. Litterarum esdevé una plataforma professional de promoció d’espectacles de qualsevol disciplina (arts escèniques, música, dansa, de carrer, audiovisual, etc.) basats en l’obra d’escriptors en llengua catalana.

En la seva vuitena edició, posarà gairebé una vintena d’espectacles basats en la literatura catalana dalt de l’escenari. Es preveu que un centenar de programadors assisteixin enguany a la fira i s’hi tanquin noves contractacions d’espectacles. Pel que fa als espectadors, s’espera superar la xifra de les 3.500 persones que van passar, el 2014, per Litterarum i la Fira del Llibre Ebrenc, que organitza paral·lelament la seva 12a edició.

Comentaris a la publicació

Deixa un comentari