Reportatges, entrevistes… per saber-ho tot

11 / 07 / 19

Marta Almirall (Roseland Musical): “‘Geometria’ suposa un punt d’inflexió en la trajectòria de la companyia”

Els processos de creació de les companyies de teatre familiar tenen diversos condicionants que no tenen les de teatre purament per adults. Uns condicionants que, en ocasions, són avantatges i en d’altres, inconvenients. Un avantatge és que, com que el públic és...

6 / 07 / 19

Iñaki Rikarte (autor i director de ‘Polzet’): “La vida és capicua i ens tornem nens d’una manera molt cruel, però la canalla no ho sap això”

La companyia lleidatana de teatre familiar Zum-Zum Teatre fa un salt mortal, s’allunya del que ha fet fins ara i els propers dies 23 i 24 de juliol estrenarà al Mercat de les Flors, a la sala Pina Bausch, l’espectacle Polzet, la versió catalana de Pulgarcito que...

27 / 06 / 19

Jordi Magdaleno (La Tal): “El pallasso no està gens passat de moda, però ha canviat la manera de fer-lo”

L’any 2007 la Companyia La Tal, sota la direcció del clown Leandre Ribera, que també n’és un dels intèrprets, van estrenar Démodés, un meravellós espectacle de carrer que amb el temps ha esdevingut gairebé de culte. Tres pallassos entranyables, gamberros,...

6 / 06 / 19

Taula de debat de les Jornades CREA: ‘On és el públic nascut del 2000 al 2010?’

Existeix un alarmant buit pel que fa al públic de teatre nascut entre els anys 2000 i 2010. Aquesta tesi va ser el punt de partida d’una de les taules de debat celebrada a les Jornades Crea, organitzades aquesta setmana per l’Associació de Professionals de Teatre...

30 / 05 / 19

Toni Rumbau: “El sector ha de prendre consciència d’ell mateix i de la seva potencialitat i l’estudi que hem fet és un pas”

El llenguatge del teatre visual i de titelles passa per un moment dolç al món i al nostre país, perquè s’utilitzen les figures, robots, maniquís... En tots els sectors del teatre hi ha una gran hibridació de llenguatges, però això no es tradueix en una...

  • Pin It on Pinterest