Notícies novetats, curiositats, experiències club... Notícies novetats, curiositats, experiències club...
1 / 02 / 24

Últim diumenge del 27è cicle de titelles Joc al Ninot amb l’espectacle Trashhh de la companyia Zero en conducta

L’espectacle Trashhh de la companyia Zero en conducta serà l’encarregat de tancar el cicle Joc al Ninot d’aquest 2024 i, per tant, finalitzarà també la primera de les activitats paral·leles de la 35a Fira de Titelles de Lleida.

Aquesta companyia barcelonina, viatja a Lleida per presentar-nos aquest espectacle familiar on la protagonista és Poubelle, una bossa d’escombraries, que sempre va somiar ser una estrella, però, com pot evitar el seu destí? Una bossa de fem és i sempre serà, una bossa d’escombraries. Poubelle, accepta el seu destí en aquesta tragicomèdia molt còmica i poc tràgica sense llençar la tovallola, ja que sap que, a la vida, si perds el tren, sempre et podrà recollir el proper camió de les escombraries.

Aquest espectacle de petit format, ha estat guardonat amb el premi al millor espectacle en aquesta categoria a FETEN 2018 i amb el premi al millor espectacle de carrer al Festival Internacional de Titelles de Haifa. Una gran oportunitat de gaudir d’aquest espectacle, per primera vegada a Lleida, i d’aquesta companyia, que amb el seu propi llenguatge centrat en la unió del mim corporal, la dansa, els titelles i el teatre física, ha estat present a les Fires de Titelles del 2019, on l’espectacle Eh man , la mecànica de l’ànima va ser premiat amb el premi a la Millor Interpretació i al Millor espectacle pel Jurat Internacional i el Jurat Juvenil; 2017, on l’espectacle La dernière danse de Brigitte, va ser guardonat amb el premi a la Millor Interpretació; i 2013, i que després de fer gires internacionals, aterren a la nostra ciutat.

Espai, horaris i preus de les actuacions

Al CaixaForum Lleida, situat a l’Avinguda de Blondel, 3. Les actuacions seran a les 11, 12 i 13h.

Els preus per a aquest espectacle són de 6€ a platea i 5 a amfiteatre, i les entrades es poden adquirir a través del web www.titelleslleida.com. També es poden adquirir el mateix dia de l’actuació de 10.30 ha 13 h al CaixaForum.

 

Comments are closed.

  • Una iniciativa de:
    Associació Professional de teatre per a tots els públics
    Amb el suport de:
    Col·labora:
    col·labora Diputació de Barcelona        SGAE         Institut d'Estudis Ilerdencs         Diputació de Lleida        Ajuntament de Barcelona        INAEM - Ministerio de Cultura        

    Financiado por la Unión Europea-Next Generation EU. Proyecto financiado por el INAEM, Ministerio de Cultura y Deporte

        

Pin It on Pinterest

Share This