Samfaina de Colors presenta grans novetats per a la 35a temporada
Temporada Alta, funcions escolars, Barcelona Districte Cultural, gira per l’Estat Espanyol i inici de relacions amb Xina. La 35a temporada de Samfaina de Colors engega amb nous camins per recórrer.
La temporada no podria iniciar de millor manera per Samfaina de Colors, i es que el proper diumenge 15 d’octubre a les 12h presenten Sense lluna al Teatre de Salt dins de la programació oficial del Temporada Alta. ‘Tot un privilegi formar-ne part’, diu Mirna Vilasís, qui lidera la companyia.
‘Mantenim intacte el nostre compromís amb les funcions escolars que ens portarà a presentar el Sense lluna per les comarques d’Osona, Vallès Oriental, Baix Empordà, Vallès Occidental i Barcelona gràcies als companys d’AC Granollers, Pedagogia de l’Espectacle i saT! Teatre’. ‘A més, Sense lluna es presentarà per primer cop a Barcelona ciutat dins de la programació de Barcelona Districte Cultural a la tardor de 2023 i al saT! Teatre a l’abril de 2024. Ens podreu trobar amb BCN Districte Cultural a l’octubre al CC Joan Oliver “Pere Quart”, al novembre al CC Farinera del Clot i al desembre al CC. Matas i Ramis’, afegeix Vilasís.
‘A més a més, fruit del nostre pas per FETEN 23 i al Premio a la Mejor Música Original del Sense lluna farem una gira per l’Estat Espanyol que ens portarà per primer cop a visitar 7 grans ciutats: Bilbao, Santander, Vitòria, Valladolid, València, Elx i Málaga’.
I per últim i no menys important, des de fa mesos estem teixint relacions per presentar No moon al Showay de Shanghai (Xina) a la primavera del 2024, un teatre de nova construcció que vol ser un dels referents dels vuit districtes teatrals de la ciutat, explica la Mirna.