Notícies novetats, curiositats, experiències club... Notícies novetats, curiositats, experiències club...
26 / 10 / 23

De l’1 al 12 de novembre Marcel Gros porta al SAT! el seu últim espectacle, Petit Univers

De l’1 al 12 de novembre Marcel Gros porta al SAT! el seu últim espectacle, Petit Univers, reconegut recentment amb el premi al millor espectacle per a públic infantil i familiar, Feria de Teatro Castilla y León – Ciudad Rodrigo 2023.

Presentat a la Mostra d’Igualada 2022, Petit Univers proposa un viatge a la infància, tot explicant la història de “La Pilota més grossa del món”. Barrejant somnis, records i imaginacions confecciona l’espectacle en viu i en directe com si es tractés d’un llibre il·lustrat. Les peripècies d’aquest viatge imaginari portaran al públic a descobrir línies formes i colors que conviden a entrar en un espai alegre i poètic de surrealisme naïf.

Els dies 1, 4, 5, 11 i 12 de novembre
Ds. 17.30h i Dg. i festiu 12h i 17.30h

La companyia

Amb més de 40 anys de trajectòria, Marcel Gros inicia el 1991 la seva carrera com a pallasso solista, treballant amb objectes i situacions. Des de 1991 Marcel Gros, sense perdre l‘essència del Pallasso amb la ironia del bufó i el contacte directe amb el públic del showman, crea els seus espectacles sempre amb la premissa de “amb el mínim donar el màxim”. 

Va ser un dels membres fundadors de Teatre Mòbil. Guionista, director, intèrpret, escenògraf, attrezzista i productor de totes les seves creacions, ha estat reconegut amb premis com la Menció d’honor del Festival Internacional de Pallassos de Cornellà (2000), Millor espectacle de la Mostra d’Igualada (2008) o el recent Premi al millor espectacle per a públic infantil i familiar, Feria de Teatro Castilla y León – Ciudad Rodrigo (2023) per l’espectacle Petit Univers.

Comments are closed.

  • Una iniciativa de:
    Associació Professional de teatre per a tots els públics
    Amb el suport de:
    Col·labora:
    col·labora Diputació de Barcelona        SGAE         Institut d'Estudis Ilerdencs         Diputació de Lleida        Ajuntament de Barcelona        INAEM - Ministerio de Cultura        

    Financiado por la Unión Europea-Next Generation EU. Proyecto financiado por el INAEM, Ministerio de Cultura y Deporte

        

Pin It on Pinterest

Share This