Geronimo Stilton: Gran retorn a Fantasia, de Focus
“AjustadÃssims els canvis de llums i mappings que configuren, projectats sobre una estructura de formatges gegants, els diversos móns pels quals transita l’aventura del famós rosegador. Un regne de fantasia i il·lusió a l’alçada del que demanen els lectors de Stilton, avesats a uns llibres coloristes i profusament ornamentats. En aquest sentit, LluÃs Danés és fidel fins i tot a un dels detalls de la saga en paper: les olors que desprenen algunes il·lustracions. En dues escenes, la platea s’inunda de flaire de galetes de xocolata i fragà ncia de roses blanques, cosa que constitueix un intent d’immersió sensitiva inusual a les nostres sales.”
Autor: VÃctor Giralt
Data: 01/01/17
Llegeix la crÃtica completa a:
“L’espectacle actual és dens i no fa concessions a la durada està ndard en propostes familiars perquè, amb entreacte inclòs, arriba a les dues hores, un handicap per a aquells primerÃssims espectadors, els més petits dels petits, que al cap de tres quarts ja es neguitegen i en tenen prou. La durada, esclar, propicia una certa repetició de les escenes, cosa que no és tan culpa del guionista (Enric Llort) sinó de la base literà ria del mateix Geronimo Stilton.”
Autor: Andreu Sotorra
Data: 19/12/16
Llegeix la crÃtica completa a:
“Beth Rodergas és una notable Neridiana i Stilton manté el seu to de covard i alhora, cavaller sense mà cula. La música és variada i pretén compartir sintonia amb el Som la companyia del bon retorn. La canalla es distreu en aquesta novel·la fantà stica, però sense quasi conflicte (com ja passava en l’èxit anterior). En tot cas, són tots entranyables i només cansa tants encà rrecs que demana la Flordiana/Neridiana. La canalla connecta i respon a totes les insinuacions. Però. obedient, no revela l’engany a Stilton! I sÃ, al final, apareix l’Stria (Lloll Bertran) insinuant que hi pot haver un tercer episodi.”
Autor: Jordi Bordes
Data: 17/12/16
Llegeix la crÃtica completa a: