Crítiques la veu dels professionals Crítiques la veu dels professionals

Crítiques

30 / 06 / 21

Normalmente o viceversa, de Tercio Incluso

Intrigant. No aixequen els ulls del llibre de vell. Ni se'ls passa pel cap alternar-ho amb cap pantalla. Fragmentar la breu narració per a fer-lo més atractiu al món disruptiu d'avui. Només una beguda els distreu l'acció fins que apareix una mena d'insecte que...

30 / 06 / 21

Fragile 2.0, de LaBú Teatre

Fragile 2.0 evoca un món on dos personatges esta empresonats, com caiguts del cel. Estan en un no-lloc, entre la Vida i la Mort, Com Tot esperant Godot de Beckett o La nostra parcel·la de Lara Diez Quintanilla. Però sense projecar pràcticament ni una paraula,...

30 / 06 / 21

Ondina, de Les Anxovetes

Les tres noies representen tres germanes que viuen al mar amb els pares fins que “ell no torna” (un misteri que una criatura no entendrà si és que se l’ha engolit el mar o és que s’ha trencat la relació amb la companya). i la mare, dolguda, decideix...

30 / 06 / 21

Puck i la seva troupe, de Tombs Creatius

Una acció molt atractiva i que dóna un element més per reivindicar el joc manual (aquest cop fet amb fusta principalment però que sovint juga amb ferralla reciclada) com a espectacle de cultura. No és un entreteniment enginyós, té una voluntat lúdica i alhora...

30 / 06 / 21

Nautilus, 20.000 llegües de viatge submarí, de La Negra

La recreació de l’obra de Verne es sustenta en dos pilars: una experiència visual on en un mitjà com l’aigua i a través d’una càlida il·luminació (obra de Marc Gonzalo) els intèrprets van jugant amb un llibre, amb una tela de plàstic i molts altres...

    • Una iniciativa de:
      Associació Professional de teatre per a tots els públics
      Amb el suport de:
      Col·labora:
      col·labora Diputació de Barcelona        SGAE         Institut d'Estudis Ilerdencs         Diputació de Lleida        Ajuntament de Barcelona        INAEM - Ministerio de Cultura        

      Financiado por la Unión Europea-Next Generation EU. Proyecto financiado por el INAEM, Ministerio de Cultura y Deporte

          

    Pin It on Pinterest