SORTEIG EXPRÉS #CULSINQUIETS / Tenim un pack familiar de 4 entrades per veure “Laika” a Sant Andreu de la Barca
Engeguem un nou sorteig #CulsInquiets! Atenció, perquè en aquesta ocasió hi ha de poc temps. Disposem d’un pack familiar de 4 entrades per assistir a la funció de l’espectacle Laika, de la companyia Xirriquiteula, el proper 15 de maig (17h) al Teatre Núria Espert de Sant Andreu de la Barca. Laika explica una història basada en fets reals, l’existència de la gosseta Laika, el primer ésser viu en orbitar la Terra en una nau. L’acció es situa l’any 1957. Som a Moscú. En plena Guerra Freda i apogeu de la carrera espacial. Laika és una gosseta que sobreviu pels carrers i parcs de la gelada ciutat. Poc s’imagina que el seu destí la portarà a l’espai dins l’Sputnik i passarà a la història de la humanitat com el primer ésser viu en orbitar al voltant de la Terra, després de ser sotmesa a tota mena de proves i entrenament. Una història que parla de l’antiga lluita de blocs, la guerra freda, però també sobre el maltractament animal en laboratoris. El tema central, però, és l’amistat incondicional i l’amor.
Com es pot participar en el sorteig?
Com es pot participar? Els sortejos són exclusius pels membres del Club dels #CulsInquiets, el club d’Escena Familiar, al qual és molt fàcil de subscriure’s. A més, és absolutament gratuït! Només heu d’entrar en aquest enllaç, omplir un formulari molt senzill i ja estarà. Si ja hi esteu subscrits, òbviament no cal tornar-hi. Posteriorment, per participar, ens heu d’enviar un correu a continguts@escenafamiliar.cat expressant el vostre desig de participar al sorteig, amb el vostre nom i un número de telèfon de contacte per confirmar i acabar de lligar els detalls.
Molt important: en l’assumpte heu de posar el nom de l’espectacle pel qual desitgeu entrar en el sorteig, si no hi és, no hi podreu optar. Això ho fem per evitar equívocs si sortegem entrades de més d’un espectacle simultàniament. Tots els mails rebuts fins les 12 del migdia del 14 de maig entraran al sorteig. Ens posarem en contacte amb el guanyador o guanyadora el dia 14, estigueu atents al whatsapp i al mail!
Si heu tingut la fortuna que us han tocat les entrades i us ha agradat l’espectacle, ens encantarà que ens ho feu saber! Si en voleu dir quelcom a xarxes, un comentari a twitter o facebook, una foto post o pre-espectacle a instagram, serà genial i si ens etiqueteu us estarem eternament agraïts (@escenafamiliar). Recordeu que hi ha el condicionant de la normativa i el confinament vigent en cada moment, en funció de l’evolució de la pandèmia. Feu les consultes pertinents.