Crítiques la veu dels professionals Crítiques la veu dels professionals
26 / 11 / 15

Codi Postal 00, d’Engruna Teatre

“Código Postal 00 se constituye como una pieza infantil tremendamente clarividente y avanzada, supera desfasadas concepciones, rehúye de la ñoñería fácil y maniquea, trata tanto a los niños y a sus padres como seres inteligentes y por tanto exigentes. Sin abalarse por tabúes ni caer en tópicos, expone de manera sorprendentemente hermosa, y en un lenguaje apropiado a los 3 años de edad, temas tan duros como la inmigración africana y la separación de hijos y madres, miedos infantiles como la oscuridad y las pesadillas, incluso el inevitable transcurso de la vida que desemboca en la vejez y la muerte.”

Autora: Carmen Titos

Data: 15/11/15

Llegeix la crítica completa a Aforolibre.com


 

Molt ben posada en peus, amb un teatre gestual, una estètica molt acurada i unes veus en off (únics textos de tot plegat) impecable. Una bona història, molt neta de coses sobreres i ben rodada, després d’aquests dos anys. Les meves felicitacions.

Autor: Josep Maria Viaplana

Data: 24/02/15 (FETEN 2015)

Llegeix la crítica completa a Jovespectacle.cat


 

En conjunt, un espectacle molt ben treballar plàsticament (boníssima la escenografia), i amb moments brillants i alguns que poden millorar-se, però un projecte molt valorable i que va causar bones sensacions al públic.

Autor: Josep Maria Viaplana

Data: 03/12/14 (Vist a La Mostra d’Igualada 2013)

Llegeix la crítica completa a:

Comments are closed.

  • Una iniciativa de:
    Associació Professional de teatre per a tots els públics
    Amb el suport de:
    Col·labora:
    col·labora Diputació de Barcelona        SGAE         Institut d'Estudis Ilerdencs         Diputació de Lleida        Ajuntament de Barcelona        INAEM - Ministerio de Cultura        

    Financiado por la Unión Europea-Next Generation EU. Proyecto financiado por el INAEM, Ministerio de Cultura y Deporte

        

Pin It on Pinterest

Share This